Sunday, April 20, 2014

ADA PERUBAHAN




Assalamualaikum...

Ini ada cerita seterusnya berkaitan dengan HERBALIFE.Setelah menggunakan herbalife,mengamalkan diet yang sihat dan juga minum air suam sehari 4 5 liter ada beberapa perubahan berlaku dan ia adalah berubahan yang positif. Alhamdulilah perubahan ini buat aku semangat untuk meneruskan penggunaan produk HERBALIFE ini.  


Menggunakan HERBALIFE seharusnya anda di pantau oleh COACH anda bagi memastikan anda mengikut cara yang betul. Berbalik dengan berubahan tadi . Berubahan yang berlaku tidak banyak pun tapi itu satu permulaan untuk memastikan aku mendapat berat badan yang ideal.

Yang pertama berat badan aku dah turun 2KG lepas 3 hari gunakan herbalife. Seterusnya apa yang aku perasan,macam sebelum ni tapak kaki aku merekah tapi sekarang dah  makin pulih. Aku akan teruskan penggunaan HERBALIFE ini.

Sekian untuk cerita kali ini berkaitan HERBALIFE.Tunggukan cerita seterusnya.

No comments: