Tuesday, April 15, 2014

HERBALIFE




Assalamualaikum..

Sudah sekian lama hamba  tidak update blog hamba ini. Rasanya dah bersawang dan perlu di kemas kini.
Baru-baru ini aku di peekenalkan dengan HERBALIFE oleh seorang sahabat lama masa belajar IKMB iaitu Aziz tapi sekarang aku panggil dia Coach Aziz la kan. Aku dalam proses menurunkan berat badan. Al maklum la badan dah gemuk. Kalau ikut kan sebelum ini aku x pernah ambil tahu apa-apa pun pasal HERBALIFE ni. Sebab utama HERBALIFE produk yang agak mahal. 

Ok.. Selepas di terangkan oleh Coach Aziz hal-hal berkaitan dengan HERBALIFE ni. Aku jadi minat nak ambil tahu. Sebab program yang team jalankan memang sangat menarik. Sebab utama untuk ambil HERBALIFE bukan semata-mata untuk menurunkan berat badan tapi berkaitan dengan kesihatan, 

Selain dari itu apa yang menarik lagi. Team HERBALIFE seremban ada membuka satu club Nutrisi House  di Dataran senawang. Dengan bayaran RM14 anda buka saja dapat menikmati 3 produk utama HERBALIFE iaitu Aloevera, Tea Mix dan juga shake, malah anda juga di beri kefahaman berkaitan cara permakanan dan kesihatan.

Alhamdulilah selepas seminggu memang ada perubahan Sebelum ni berat aku ialah 82 dan seminggu seterusnya 80kg Amazing kan. aku akan teruskan program turunkan berat badan ini sehingga aku capai berat yang ideal. Ini baru permulaan, entri yang seterusnya akan di karang akan datang.


Untuk keterangan yang lebih lanjut anda boleh terus ke : Coach Aziz. 

No comments: