Sunday, December 21, 2014

HERBALIFE : Nutrisi Untuk Semua

Assalamualaikum....
Syukur ke hadrat ilahi dengan nikmat yang di beri olehNYA saya masih lagi dapat bernafas seperti biasa. 

Herbalife... mungkin ramai yang pernah dengar perkataan ini. Herbalife merupakan sebuah syarikat yang berpangkalan dia USA dan sudah berada 35 tahun di dalam dunia. Herbalife telah membantu hampir 70 juta orang seluruh dunia yang berpuashati dengan keputusan yang mereka perolehi,bukan dari penurunan berat badan sahaja malah naik berat badan dan juga mereka yang mahu kekal sihat dengan Izin Allah.

Persoalannya... Bagaimana Herbalife dapat membantu kita dalam mengekalkan kesihatan yang baik. Untuk pengetahuan semua Herbalife bukan ubat kurus atau produk yang magik, herbalife merupakan produk yang di panggil makanan gantian atau meal replacement. Segala kajian dan ujian terperinci telah di jalankan bagi memastikan produk ini berada pada tahap yang terbaik dan berkualiti tinggi. 

Setiap produk herbalife yang telah terhasil di jaga oleh Saintis yang terbaik di dunia. Dari penanaman hingga ke penghasilan produk di jaga dengan begitu rapi dan terjamin mutunya.

Halalkah produk Herbalie ini? Ya, ia halal. Produk herbalife mendapat sijil halal dari IFANCA: Halal Food Certification iaitu sebuah badan yang memberi sijil halal di peringkat antarabangsa. 

No comments: